Biblioteket igen

Sitter på biblioteket och surfar runt igen! Det var så att jag skulle beställa en skärm igår, den jag pratat om tidigare, men det blev inte riktigt som jag hade planerat. Tack vare pricerunner hade jag blivit lurad om det exakta priset och hur lång tid det skulle ta att leverera skärmen till mig. Självklart blev jag lite småsur på pixmania i början, och det gjorde så att jag beslöt mig för att lägga min beställning på is. Jag kommer nog ändå att beställa skärmen, trots att den kostar 160 kronor mer helt plötsligt, och att det tar en till två dagar längre tid att beställa den.

Planerna för nästa vecka är i full fart, med tanke på Lindas nedkomst från Småland. Tyvärr verkar olika scheman sätta en del käppar i hjulet för några, men det kan nog bli bra ändå, till slut. Vi får se när allt är klart... Min lösning på problemet verkar ha blivit ganska så inaktuell, då Linda ska stanna ända till torsdag nästa vecka och att hon kommer att vara upptagen på helgen.

Malmöfestivalen på lördag? Jag är så jäkla sugen... inte bara är det Sahara Hotnights, det är Marit Bergman också! Kränga i sig olika sorters mat och dricka några öl kan man ju också göra. Fast inte för många, eftersom jag jobbar dagen efter. Fast det är sista dagen, så då kan jag väl offra någon eller ett par timmar, kanske börja sju eller halv åtta, eller åtta kanske. Fredagen veckan efter kan man också åka dit, ifall man kan dra ihop ett gäng!

Blev alldeles till mig av lycka, vet inte riktigt var jag ska ta vägen. Många saker verkar falla på plats helt plötsligt och jag känner mig väldigt positiv och glad. Till på köpet är det fint väder idag, jag har faktiskt bara tre dagar till på jobbet och är sedan superledig. Tänk att jag klarat mig igenom sommaren. Det har gått fruktansvärt fort, alldeles galet fort, fast ibland har det gått långsamt, och ibland har det varit neråt. Men nu är allt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0