Goodnight lovers

Fan vad trött jag var idag, eller är snarare, helt sinnesjukt trött. Vaknade redan klockan sju av att jag behövde på på dass, så satans irriterande eftersom jag skulle upp trekvart senare i vilket fall som helst. Försökte hur som helst att somna om igen, men icke! Låg och lyssnade på P1 istället, lite snack om det ena och det andra. Det där med ICAs kött börjar bli aningen tjatigt vid det här laget. Lite drygt sex timmars sömn är inget för mig, inget alls... jag vill ha mina åtta timmar, eller åtminstone sju och en halv.

På seminariet var jag alltså ganska så passiv idag, sa inte så mycket och inget av det som jag suttit och plirat ner igårkväll. Fast det berodde främst på att folk inte dök upp.Var väldigt trött dessutom, så jag helt enkelt orkade inte. Tur att min uppsats berhandlades först, så där var jag ändå ganska så pigg. Anders J nämnde det i efterhand också, att jag varit tyst. Men det är såna dagar, jag säger inte så mycket eftersom jag inte känner att jag har mycket att säga. Ganska så positiv respons fick jag ändå, folk tyckte att den verkade bra, men jag misstänker att ingen närvarande hade läst den så noggrannt. Vill ju ha kritik på det här stadiet, inte beröm.

Stannade kvar efter seminariet och hämtade ut en diktafon till mina intervjuer. Var häpen över att det fanns såna att tillgå, men det var ju fantastiskt bra. Ska behålla den till den sjunde januari, vilket är mer än tillräckligt skulle jag tro. Sen hjälpte jag Anders J lite med att häfta ihop hans enkäter, för jag tyckte ändå att han skulle hänga med och köpa mat vid pastavagnen. Vänlig som han är höll han mig sällskap fram till min intervju som jag hade planerat idag. Skulle snacka med Urban om moral och såna saker, sånt som min uppsats handlar om. Det blev väl 20-25 minuters intervju, och sen satt vi kvar och snackade allmänt om andra grejor i nån timme kanske. Det var trevligt det också.

Men nu sitter jag alltså hemma och jäspar, eftersom jag är trött!

p.s.
Rubriken är en låttitel, till en låt som jag nynnade på imorse, gruppen är Depeche Mode.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0