Intervju och fika

Idag har jag fikat med några vänner. Det var trevligt tycker jag. Tyvärr dök inte huvudpersonen Jennie upp, men det gick bra ändå. Det började med att Jimmy kom hem till mig för att bli utsatt för intervju, och det blev han. Mitt fjärde och sista offer för den här uppsatsen, och jag tyckte det gick ok faktiskt. Är ganska så nöjd med vad jag fick ut av det ialla fall. Ska bara transkribera det också, och det är ju det som tar så lång tid. Men jag har fått låna en Walkman av Anders J så det kommer nog att gå bra, lite lättare än att köra det via diktafonen. Känns inte som den är gjord för det faktiskt.

På tal om Anders J, vi tog ju en fika på eftermiddagen, tillsammans med just Anders J, Linda och Jimmy. Det var trevligt. Vi satt nere på Nya Fenix. Maten var kanon och sådär, lokalen var bra, men det var så mycket ljud överallt så man kunde inte diskutera saker i lugn utan att behöva höja rösten. Det var musik igång, och mycket gäster. Linda sa att det avr lyhört där, och jag håller med helt. Tycker att de borde installera akustikplattor så det blir lite tystare där. Annars var det bra, faktiskt! Käkade en smögenbaguette och drack isté till det, och sen blev det en vanlig té också. Pratade om en massa olika saker och hade det allmänt trevligt. Tycker om att fika, det är så mysigt och socialt, och det gillar jag!

Kommentarer
Postat av: jennie

haha huvudperson? ojdå det var ju en spännande ny titel du gett mig

2007-12-30 @ 18:59:02
URL: http://salmiakatfolket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0