Julhandel!

Ska strax sticka ner på stan och köpa lite klappar! Annika ringde i onsdags och sa att vi skulle ha nån typ av juklappsspel och att jag behövde köpa två julklappar till ett sammanlagt värde av 50 kronor. Jag vet precis vad jag ska köpa för något. Sen ska man väl köpa vanliga klappar också, det antar jag bara... annars kan jag köpa sånt som jag skulle kunna behålla för mig själv, hihi. Nä, det där var bara ett skämt... ska nog hitta något trevligt! Det lär vara en våldsamt massa med folk nere i centrum idag, men jag får böka mig fram.

Sen så blir det en liten fika med Anders O, han är på genomresa genom staden på väg ner till Tåghusa. Ska bli trevligt, vi ska testa ett "nytt" ställe att fika på, stället vid stationen, men jag är skeptisk! Jag vet inte varför, bara tycker det. Har andra favoritställen i stan, men det finns som saagt en massa ställen att fika på, nästan för många! Fika är annars en väldigt bra och trevlig social grej!

Drar till Simrishamn imorgon och där finns inget internet, så det lär inte komma några bloggar på några dagar. Skickar kanske iväg något ikväll eller imorgon igen, om jag har något att rapportera om, annars skriver jag något ändå, som jag brukar göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0