Kantig tisdag

Har börjat läsa en bok av Immanuel Kant till min uppsats. Det är som tur en nyöversättning, så det är inte så jättesvårt att förstå texten, men det är lite knöligt ändå. Lånade den boken på bibblan, tillsammans med två andra, samtidigt som jag lämnade två. Det är en ordentlig hög med böcker jag har nu. 17 stycken rättare sagt... men jag kommer nog inte att använda alla! eller, jag vet att jag inte kommer att göra det.

Annars har jag varit på bra humör idag igen! Springer inte omkring och är "lycklig" hela tiden, men det kommer små stunder som man känner att det knappt kunnat vara bättre. Det är ganska så trevligt tycker jag. Som när jag skulle sova i mina nya sängkläder för första gången, det pirrade i magen lite... lättroad? Tydligen är jag det för tillfället... hahaha! Detsamma när man sätter igång vissa låtar eller planerar att fika med någon!

Återigen är det Sims som gäller! Har skapat två nya fina familjer, hihi! Ska se om man får ihop det på något vis, hade varit kul... skapa familjeträd och sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0