Kvällens mat

Det blev precis det jag sa att det skulle bli, till mat! Var så grymt hungrig så jag kunde knappt sitta still. Och trots att jag åt en halv kyckling så kände jag mig inte proppmätt, vilket är en bra grej. Nu har jag ytterligare en halv som håller på att svalna så att jag ska kunna stoppa in den i kylen och göra kycklingsallad imorgon. Så här såg det alltså ut, och lägg märke ötill hur bra cocktailtomaterna passade där avocadokärnan satt.

Ungnsstekt (halv) kyckling med rå broccoli,
avocado och cocktailtomater.


Nåja, det var allt för den här gången! Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: jennie

snajsigt upplägg:)

2007-12-15 @ 14:56:33
URL: http://salmiakatfolket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0