Dagarna flyter på

Så var ytterligare en tredagarsperiod avklarad. För första gången duschade jag inte på jobbet utan höll det tills jag kom till lägenheten. Skulle städa lite eftersom jag varit här och det ska vara snyggt och rent. Tänkte att det kanske var en bra idé att vänta med duschen tills efter det. Dessutom började det springa omkring för mycket folk uppe på jobbet, och jag är inte direkt stolt över min "bonnabränna".

Så snart, om en och en halv timme, så drar jag tillbaka till Kristianstad igen. De senaste dagarna har gått undan av bara tusan känns det som, det var inte särskilt länge sedan jag var ledig. Jobbet har gått mer smidigt än tidigare känns det som, inte så mycket dötid, varit mycket piggare, fått köra med bilen, brum brum, mer grejor som hänt. Igår käkade jag pizza tillsammans med Timmy också, och vi satt och snackade i några timmar. Bestämde att vi skulle ut och ha det kul någon dag, kanske i Kristianstad, eller snarare förmodligen.

Börjat läsa igen, en bok som jag lånade av Anders O för ett tag sedan. Lade den åt sidan när arbete med artikeln började och har inte kommit igång med den igen. Tycker kanske inte att den är särskilt bra heller, men man har kommit så långt så man vill veta vad som kommer att hända, och varför vissa saker har hänt. Jag vet inte om jag läst slarvigt, men jag är ganska så förvirrad. Brukar läsa slarvigt, särskilt eftersom jag mest läser när jag ska sova.

Nu ska jag packa igen, så det så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0