Godmorgon

Igår hände det några grejor. Vad som inte hände däremot var att jag bloggade. Vet inte riktigt vad det var, men jag kände helt enkelt inte för det. Kände inte för att göra någonting alls för att vara helt ärlig, framåt kvällen åtminstone, så då gjorde jag inte så mycket.

Korkad nog skulle jag som vanligt (när jag är i K-stad) laga mat samtidigt som SG-1 pågick. Det blir inte riktigt bra, och dessutom missar man en massa smådetaljer. Nu är inte Daniel med längre, utan har ersatts (på sätt och vis) av en kille som heter Jonas (!) spelad av Corin Nemec (mer känd från tv-serien Parker Lewis, "syncronise watches" och allt det där... äh... ungdomsserie som gick i svt för mer än ett decennium sedan). Men det går ju att titta på, fast det gör jag ju inte så bra heller...

Fika med Jennie och Clara igår! Johan och Anders dök inte upp. Men det var mysigt ändå...

En fågel bajsade på min hand igår. Jag kliade mig i pannan och lände helt plötsligt något varmt på handen. Såg efter och det var fågelbajs mellen långfingret och ringfingrets knogar. Tänkte att det var banne mig tur i oturen, om jag inte hade haft handen så högt uppe hade jag kanske fått fågelbajs i ansiktet.

Ingen rödbetssallad på Willys hemma. effem

Solen väckte mig imorse... typ klockan sju! Sen läste jag en stund i boken som faktiskt håller på att bli bättre. 50 sidor kvar kanske. Käkat lite... druckit kaffe... ska gå och träna! Sen fånga några strålar sol... kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0