Helgnöje

Har haft en trivsam helg i Karlshamn igen. Åkte dit nästan direkt efter jobbet i fredags, med en stunds mellanlanding i K-stad för att packa om mina väskor och äta mat, och tvätta mig (duscha). Så jag var ganska så snurrig och seg i kroppen, minst sagt! Men jag tog mig i kragen och följde med ner till torget fr att titta på när Rob Tognoni spelade gitarr. Det blev en langos också... höll nästan på att somna, när vi satt vid fontänen, jag och Anders.

Andra dagen blev det mycket hängande i Anders lägenhet tillsammans med Anders såklart, Gisse och Sofia. Kollade på tv, bland annat Simpsons, käkade pizza osv. Började dricka öl och snackade en massa, typ. Vi hade en trvlig kväll. Stack iväg från lägenheten för att möta upp Jimmy vid Skotsbergska. Satt en stund nere vid kanalen och drack vin och öl, pratade en massa där med. Började bli lite lullig, Jimmy och Gisse gnällde lite i om saker rörande deras band, jag började bli och Sofia var ganska uttråkad.Drog ner närmare stan och kollade på Roxanne och Partypolarna. Det var skoj. Jäkligt kul att Sofia var med, eftersom de andra två var ganska så stela. Skrattade åt och härmade en kvinna som dansade framför oss, jag och Sofia, och hade allmänt jättekul. Det var längesedan jag skrattade så mycket tror jag, har fått en massa skrattattacker på senare tid, men inga som varat särskilt länge. Synd att de söutade spela ett, jag hade kunnat fortsätta ett tag till. Somnade ändå ganska fort när jag väl gått och lagt mig.

Man behöver göra roliga saker med folk man tycker om. Jag och Anders promenerade upp till vattentornet, och bara hängde liksom. Såg en råbock. Det regnade. Blev blöt. Åt ballerina minimuffins, som inte var något vidare, dessutom rejält för dyra. Tog tåget hem. Blev blötare. Tyckte att helgen var lyckad, mycket lyckad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0