Vinokourov

Så har han åkt dit för doping! När allt var på väg att vända för cykelsporten så ska det till ett ruttet jävla ägg för att sabba hela korgen. Den senaste tiden har mitt förtroende för sporten vänt, är det på väg att vända tillbaka igen? Hur fan kan man vara så jävla kokad att dopa sig? Man vet inte vad man ska säga...

Hela Astanastallet har dragit sig ur, vilket resulterar i att min favorit, och oskyldige cyklisten, Klöden inte har någon chans att vinna längre. Jag hoppas innerligt att "Vino" inte kommer tillbaka, någonsin. Nu blir det kanske en dansk, Rasmussen, istället. Han har inte dopat sig, ännu... Contador är annars en frisk fläkt, särskilt på gårdagens etapp när han attackerade och försökte köra ifrån Rasmussen vid ett flertal tillfällen. Det var kul att se... Nu vet jag inte om något kommer att bli kul att se.

Kommentarer
Postat av: clara

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

2007-07-25 @ 21:39:35
URL: http://heltpcepe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0