Bland annat

Jag skulle vilja skriva en bra blogg igen, en sån där som man läser och tänker, oj, så bra den bloggen var. Nu blir det mest att blogga om saker som hänt, och det är ju inte en "riktig" blogg, mer offentlig dagbok. Nåväl, vi kör på...

Fick en massa konstiga tankar idag, gick nästan och småpratade med mig själv. Det blir väl så, när man går omkring och tänker för mycket, och man fastnar lite med en tanke. Bättre det än att gå och vissla på gamla Orup-låtar åtminstone. Hade dessutom ganska så lite att göra, men jag fick ingen tid över ändå av någon anledning, klev in i omklädningsrummet igen 15.05, så då jobbade jag precis så länge som jag skulle.

Kollade in nya Coop (gamla AG) för att se om nåt förändrats, och det var fanimej inte mycket. Allt var där man kunde hitta det, typ, alltså att inget hade flyttats sedan det bytt från AG till Coop. Köpte mat där, som man ska äta.

Har förresten varit ganska kass med den vegetariska kosten som jag bestämt mig för att ha. Det var länge sedan det gick en hel dag utan att jag åt kött, snart tre veckor sedan tror jag. Ska försöka skärpa mig lite grann åtminstone när det gäller den biten, men jag har haft ett behov av mycket mat, eftersom jag under våren gick ner i vikt alldeles för mycket, och nu rör man på sig konstant under arbetsdagarna. Ok, kanske inte konstant, men rätt så mycket ändå. Skumt väder idag också, ett regnmoln låg och snurrade över staden en stund, regn, uppehåll, regn, uppehåll. Sen blev det sol och då dunstade allt vatten, och luften blev tjock som attans

Snackade med ett par tjejer nere vid en av kioskerna vid hamnen. De frågade ut mig om mitt jobb, och verkade ganska sugna på att söka det nästa år. Det var ju lite tidsdödande, hmm... kom på att min favoritögonfärg är grön. Gröna ögon är bäst, generellt, sen finns det bruna ögon som kan slå vad som helst nästan, men de är inte så vanliga. Den där ljusblå ögonfärgen, den där som lite ser ut som ögonfärgen på vissa vargar, är också lite cool. Hmmm, jajamensan!

En dag till, och sen till k-stad igen! Sen roadtrip med Anders J, weee... ska bli skoj tror jag! Mysigt med minisemestrar! Det kommer naturligtvis en full rapport om det senare, ska ta med mig en liten anteckningsbok så allt kommer med. Kanske kommer jag på något finurligt med en sån!

Nu ska jag slappa lite, hej hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är alltid härligt när män gör saker tillsammans och det blir mysigt. Och om bloggandet, är det inte lusten att skriva av sig som är grundläggande för att blogga? Sen kan man ju såklart rikta in sig som bloggare, men jag gillar att läsa om andra människors vardagsbestyr.

2007-06-20 @ 10:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0