Bilder från sjön

Här är några bilder som jag tog för bara en liten stund sedan nere vid Hammarsjön. det var riktigt fint väder och jag såg många som var ute och gick. Föga överaskande var det många äldre, och de stirrade lite när jag kom med min cykel, kameran och min MP3-spelare i högsta fart.




Detta var de fyra som jag själv tycker blev bäst, av de få som fick plats på minneskortet. Nu hade det varit asgrymt att ha en riktig systemkamera, digital naturligtvis, som man hade kunnat ta flera hunda bilder med utan vidare. Minst flera hundra kanske jag ska tillägga. Men en sån kostar minst massor med tusen att köpa, pengar som jag inte känner att jag har råd att lägga på en kamera.

Har redan planerat för nästa fotografiska utflykt. Ska sticka ner till järnvägsmuseet och ta bilder på gamla lok. Där är man ju aldrig annars, eftersom man inte trott att man haft någon anledning att sticka det, men nu har man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0