Dagens verk

Sådärja, nu är jag klar med Bauman... i princip! Jag tycker att Eduardo får vara nöjd med den. Ska låte den ligga till imorgon och då läsa igenom den igen innan jag skickar iväg den. Tror inte han kommer att läsa den nu i eftermiddag innan han åker hem ändå. Då kan ju jag lika gärna låta det sjunka in lite. Skulle börja med min uppsats nu också. Jepp...

Har förresten köpt en biljett till Iron Maiden i Göteborg den 26e Juni. Lite sådär spontant köp av biljett, aningen hastigt påkommet. Behöver göra något sånt i sommar, så jag tar chansen nu. Åka dit med Urban, eftersom han fixat boende och sånt... kan ju bli kul! Göteborg är ju en väldigt trevlig stad dessutom.

Vilken skit! Vi skulle skriva ett avsnitt av uppsatsen till idag och skicka ut det till alla de andra i klassen. Jag känner ångesten i magen... fy fan vilken ångest! Jag vill verkligen inte skriva just nu... jag har fått nog av skriva idag... det kommer inte att bli bra, men skriver ändå blogg... jag hatar att det är roligare att skriva blogg än att skriva uppsats! Framförallt hatar jag att jag inte kan skriva ordentligt på mitt tangentbord... jag hatar mitt tangentbord... det är uselt. Kan inte ens hitta fokus till att titta på SG-1.... nä, det är på väg utför nu på något vis... skit!

Kommentarer
Postat av: Anders O

Lite U2 eller Depcehe för att liva upp konsertminnen kanske? Lyssnar själv på U2 för tillfäellet, myclet nice.

2007-11-12 @ 21:03:05
URL: http://whypoc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0