Ett SMS i natten...

Fick ett sms imorse, och just när jag fått det så trodde jag att det var mitt i natten. Tänkte att det kanske var Anders J som skickat något efter jobbet eller något sånt. Lyckades somna om igen och drömde att jag var James Bond, typ. Nån hemlig agent var jag, men en riktig fegis. För det var en hemsk lönnmörderska som var ute efter mig, så jag var tvungen att gömma mig. Gömde mig under en alldeles för liten säng, och sen flippade drömmen helt, hahaha! Drömde en massa om Aliens (förmodligen för att jag såg Aliens vs. Predators igår) och att jag åkte tåg, på taket, genom tunnlar som påminde om Half-Life, jättefort.

Hursomhelst så var det inte natt när jag fick det här smset, utan klockan var strax innan sju. Kollade det när jag hade vaknat och legat i sängen en stund. Det var från Anders O nere i Afrika. Han hade också drömt grejor. Att Gary Sinise hade dött av en hjärtattack. Anders ville få detta bekräftat, och jag sa att det verkade som han fortfarande levde. Trist nog så har han varit magsjuk sedan han kom dit, typ, vilket är jävligt trist. Man ska vara i Tanzania i två veckor och är magsjuk den första. Måste ju suga rejält. Jag sa nån gång att han skulle ta med koltabletter, men gjorde han det? Icke! Själv har jag käkat såna tabletter en gång, men då låg jag och feberyrade samtidigt så jag minns inte om det hjälpte eller inte. Det är nästan tio år sedan... ibland förvånar mitt minne mig själv också, inte bara andra!

Har kokat ägg, ska käka frulle och sen ska jag ta igen det jag inte gjorde igår, nämligen jobba med min uppsats. Hade tänkt släpa mig ner till Systemet också för att köpa öl, ifall att jag skulle behöva det. Bättre att ha det och inte behöva det än att inte ha det och behöva det. Har hört det uttrycket två gånger den senaste tiden, och båda gångerna refererade de som sa det till kondomer, fast i första hand handlade det om andra saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0