Glad fredag

Hade en fantastiskt trevlig stund tillsammans med Jennie idag. Mitt favoritpreggo var riktigt glad när vi träffades, vilket jag tyckte var hur skoj som helst. Hade inte riktigt vågat hoppas att jag skulle få träffa henne idag, men det blev så till slut och det var skoj. Var ute och shoppade lite på stan, bland annat i Bokia, där Jennie stod och fnittrade lite för sig själv, hehe. Fick tag i sånt där Chaité på Indiska nere i stan. Har inte provat det ännu. Det ska serveras med mycket mjölk och jag har nada mjölk hemma. Det blev en ljusstake, en sån där med sju lampor och som står i fönstret, och som jag glömt namnet på. Den är jättefin och sprider lite julkänsla i min lägenhet. Det räcker gott och väl tills vidare. Kanske sticker jag ner och köper mig en adventsljusstake imorgon, med ljus och grejor till det. Ljus är något som är jättefint. Behöver lite fler värmeljus också eftersom jag köpte tre stycken hållare till sådana. Det ska vara ordentliga värmeljus, inga såna billiga man köper på Willys tack, har haft nog med de dåliga. Vill ha bra värmeljus som sprider ljus, och värme, haha!

Drack faktiskt chai-latte nere på stan idag också. Det är gott och väl värt 30 kronor. Mysigt inne på Nostalgia, och varmt var det också. Jennie satt och bläddrade i en sån där kändisblaska, och jag försökte känna igen kändisarna trots att de var uppochner. Det var svårt och jag brydde mig bara lagom mycket. Sa att Justin Timberlake såg ut som ett spökdjur, och det gör han. Sen blev lilla Jennie trött och vill åka hem.

Annars har jag läst lite mer i min bok, som börjar bli riktigt fängslande och bra. Jag tycker om den, men den tar lång tid att läsa eftersom jag nästan bara ligger/sitter och tänker istället för att läsa. Men det gör inget, det får ta hur lång tid som helst för den verkar funka på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0