Helgen som gick

Tog mig hem med tåget idag igen, och det var väldigt praktiskt eftersom jag kunde köpa en biljett på rececentrum i Karlshamn MED mitt rabattkort från skånetrafiken. Visste inte ens att det skulle funka, än mindre att de skulle ha öppet. Väldigt enkelt och praktiskt att slippa köpa biljett ombord. Det tyckte jag om. Resan gick bra förresten, och tåget var i tid.

Annars tog vi, jag och Anders O, det ganska så lugnt idag. Typiskt en sån där dag som man åker hem på känns det som, eller snarare det är så de dagarna blir sådana. Tittade på tv och slösurfade på nätet och umgicks lite sådär bara som man gör. Käkade upp resterna från gårdagen, hehe... tacos! Martin hade kommit över och vi hade käkat tacos då, och kollat på Popmart. Det var trevligt tyckte jag. Mysigt som bara den!

Som helhet en lyckad helg. Kändes bra att vara där istället för att sitta nere i farsans lägenhet i Simrishamn och inte göra något, den mesta tiden. Får väl ta mig ner till nästa helg kanske, fast jag tror inte jag känner helt för det faktiskt. Kankse någon natt stannar jag där, det blir nog inte en helhelg som den här blev.

Kommentarer
Postat av: Anders O

Ja, das war trevlisch!

2007-11-18 @ 19:32:05
URL: http://whypoc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0