I don't like mondays

Är det måndag idag? Frågade jag mig själv och fick snabbt svaret, Nej det är bara söndag. Shit, det känns verkligen som måndag, fast utan en massa morgontrafik som stör. Personbilar, lastbilar och bussar brukar åka förbi mitt hus. Jag har länge tänkt tanken att jag ska försöka engagera någon polititker för att få åtminstone lastbilarna att köra en annan väg, exempelvis den som det är MENINGEN att de ska köra. Men som vanligt så kommer man inte riktigt till skott. Fast jag ska inte gnälla idag, det är söndag oh jag har sovit riktigt länge och gott för en gångs skull. Den enda ångesten är att mitt rum är en enda stor röra, känns det som. Hade en massa skit som låg i soffan, och när jag kom hem igår så skyfflade jag det till sängen, och när jag sen skulle soffa skyfflade jag ut det över nästan HELA lägenheten. Det är ingen stor lägenhet. Men just nu ska jag sluta gnälla över det, dricka mitt kaffe och njuuta över det fina vädret (genom mina fönster naturligtvis).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0