Igår och idag, som natt och dag

Igår kände jag mig faktiskt väldigt nere. Väldigt irriterad och frustrerad, utan någon som helst synbar förklaring varför. Satt och tvivlade över min egen prestation gällande uppsatsen och andra saker vi gjorde förra kursen. Visste inte alls var jag var på väg med uppsatsen heller, utan allt kändes väldigt tungt. Dessutom var jag irriterad över min egen klantighet för att jag missat vilken dag vi skulle skicka iväg texten till de andra i klassen. Satte igång "Bomben" och bara njöt av den en stund... blev ett par genomlyssningar, nästan. Sen blev det lite andra låtar blandat från MP3-spelaren. Hamnade i något halvslummer där jag inte visste om jag sov eller var vaken, det kändes väldigt konstigt. Somnade ordentligt till slut åtminstone...

Idag har jag tvärt emot känt mig på gott humör. Blev ju ändå klar med mer än vad jag planerat under gårdagen, och jag fick tag i några böcker på biblioteket. Lite uppmuntrande ord från Jennie bland kommentarerna är ju också alltid välkommet. Själv verkar jag ha någon spärr för att skriva såna saker på internet, föredrar att säga det i verkligheten, om jag säger det överhuvudtaget. Lite chatt med Anders O också, om att jag ska hälsa på honom innan Afrika känns  kul. Har känt honom i 19 år nu, det är hur galet som helst, liksom. Surrogatbror? Linda skickade också ett SMS för en stund sedan och frågade om vi ville hälsa på henne någon helg. Känns bra när man får veta att folk tänker på en! Ska försöka få tag i den där boken imorgon.

Ikväll ska jag ta lite mer Bauman, och kanske börja lite smått med att läsa "Brott och Straff". Känns gött att jag kommit igång med uppsatsen, och bara ha det att göra i plugget nu. Sen blir det sova. TV? Tror inte det, har sett SG-1 och det räcker för mig.

Kommentarer
Postat av: Malin

vet du det kommer jag faktist inte ihåg. ;)

2007-11-14 @ 17:06:22
URL: http://maaalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0