Kväll

Såja, då har man åtminstone pratat med en människa idag, inte bara chattat! Har blivit en del chattande också, på messenger såklart, men det är lite annorlunda att prata med en människa i verkliga livet. Var i affären och såklart träffade man Malin där, och jag som trodde hon skulle ligga hemma och vara sjuk. Nähä, hon hade blivit bättre. Mmm, ibland så blir man det, bättre...

Annars så föll min plan att städa jättemycket mer än vad jag redan hade gjort. Blev inte särskilt mycket mer alls, eftersom jag var så jävla trött. Ska se om jag kan samla lite nya krafter och komma tillbaka till imorgon. Imorgon kan ju inte bli som idag, det skulle jag aldrig förlåta mig själv för. Ska ju till Karlskrona och gå på party typ. Måste köpa lite grejor, packa lite grejor och åka lite tåg. Allt detta, om jag nu inte mår som idag, för då kommer jag att stanna hemma.
 
Mat ensam igen... det är väldigt tråkigt. Känner nästan inte för att äta alls, men strax är maten klar så då kan man lika gärna trycka ner det. Om någon vill äta mat med mig någon gång så kom gärna över, men glöm inte att förvarna, haha!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Det är verkligen frestande =)

2007-11-01 @ 20:36:24
URL: http://kratzek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0