Lite trött

Tyvärr Daniel, jag fick inte enorma mängder saker gjorda idag, men jag kom en bit på vägen. De första stapplande stegen sägs ibland vara de viktigaste. Fick ju syn på Eduardo och Gudmund också, det avr trevligt... ska nog ta och kapa de någon dag när de är på väg att köpa lunch!

Annars då?

Anders J har varit och hälsat på igen, vi såg resten av filmen och kollade sen efter datorfläktar till min dator. Behöver en lite tystare sådan för nu väsnas den ordentligt. Men när han började fråga vad jag hade för saker i min dator kunde jag inte säga mycket alls. Jag är värdelös på att komma ihåg en massa tekniska saker. Visserligen kan jag förstå ganska bra när någon förklarar men att komma ihåg det den är en annan femma.

Imorgon kanske det blir lunch med farsan, men jag vet inte om det blir något. Har inte hört något från honom på ett par dagar. Men det blir valvet på kvällen åtminstone, lite försnack hemm hos mig innan kanske. Vill ni komma får ni gärna fråga.

Kommentarer
Postat av: Anders O

Det finns förmodligen datorer som är bättre nu och kostar mindre än vad din kostade ny. Annars kan du ju börja bygga en ny, köpa en bit varje månad. För när man börjar köpa saker och byter ut i den dator man har så är man snart uppe i samma summa eller nära vad en hyffsad ny dator utan skärm kostar.

2007-11-09 @ 10:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0