Pluggis

Satte igår klockan på ringning! Så jag vaknade exakt klockan åtta. Syftet med detta var att jag skulle komma igång och plugga lite på förmiddagen, vilket jag tycker är den bsta tiden på dagen att plugga. Den näst bästa tiden på dagen är kvällen, precis innan man ska vara klar med någonting. Sämst är natten, för då brukar jag sova och tredje bästa är eftermiddagen (varför berättade jag detta?).

Nåja, jag har två sidor, varav den ena är inledningen som jag hade förra gången också. Inga fyra sidor som jag planerade förra veckan alltså, ännu. Problem och metod blev bara en sida tillsammans alltså. Syfte har jag kvar att skriva. Planerade igår att jag skulle träffa Anders J under dagen och plugga tillsammans med honom. Han har fortfarande inte ringt så jag han ligger väl fortfarande och sover eller något sånt, hihihi. Det blev en liten litteraturlista också, på en halv sida, med böcker som jag har tittat lite på.

Ser fram emot onsdagen faktiskt. Fika och grejor är det efter seminariet. Det ska bli roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0