Seminarium och eftermiddagen!

Var ute med preggot innan idag, men det återkommer jag till senare!

Idag var det seminarium i skolan, som ivriga läsare av min blogg säkert redan hade koll på, för er som bara läser igenom den snabbt så kan jag påminna om det. Vi drog ut fantastiskt mycket på tiden, trekvart lite drygt, eftersom folk klantat sig (inklusive jag själv) och intye skrivit ut de andras texter. Fick en ny kollega till kursrepresentantmötet. Tyvärr kunde inte Kamilla den dagen, vilket jag tycker är synd eftersom Kamilla är en trevlig person. Annars så gick det ganska så bra med hela grejen, seminariet och det. Folk fick inte extremt bra respons på sina uppsatser, men vem hade väntat sig det. Tycker nog att många inte kommit särskilt långt med sina arbeten (ja, inklusive jag själv) så det blev inte så mycket tips man kunde ge. Jag blev visserligen nöjd med vad jag fick, och naturligtvis nöjd med vad jag gav. Men det tog som sagt slut och då var jag trött... ville dra med folk ner till stan för fika men ingen annan ville det typ. Fast jag fick ett glädjande besked från Jennie (aka preggo) som sa att hon skulle ner till stan så varför inte fika.

Träfafde henne nere på banken, och jag tyckte att hon såg förtjusande ut som vanligt... jag tror jag sa något i den stilen, inte säker på om hon lyssnade. Vi gick till Nostalgia, drack Cha-latte, eller hur det nu stavas(?) och jag tyckte det smakade ganska så gott och lite som glögg... fruktigt sa Jennie. Käkade nån sån där varm paj med svarta oliver och fetaost och nån enklare sallad till och bönor var det också vid sidan och något bröd som var riktigt gott. Tyckte att det var ganska trevligt där, men lite väl mycket ljud runtomkring för min smak. Ett kylskåp stod och brummade och människor pratade... Hursomhelst så hängde jag med ut och handlade grejor sen. Fasiken vad det finns prylar som inte fyller någon funktion som helst, presentgrejor dvs. Visst, de var kanske fina att titta på, men jag är tveksam. Några affärer senare, så var vi klara! Jag hade det trevligt hela tiden, för jag har alltid trevligt tillsammans med Jennie... vill du kolla vad hon köpte? Kolla in hennes blogg om det här!

Efter det ahr det varit en vanlig eftermiddag, typ... satte igång en DVD med U2 som jag låg i soffan och tittade på en stund innan det var dags att laga mat, sen var det SG-1 och så vidare. Imorgon måste jag verkligen handla, har snart ingen mat kvar, och verkligen inget té kvar. En påse! My god, det är inte mycket!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Man kan knappt överraskas av mindre. Du har gjort två små stavfel. Har du stressat med texten?

=P =P =P =P =P =P =P =P =P =P =P =P

2007-11-14 @ 23:25:52
URL: http://kratzek.blogg.se
Postat av: Malin

svar: Ja alltför tråkigt! :P

2007-11-15 @ 12:13:36
URL: http://maaalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0