SG-1 och varma drycker

Nu är det fem avsnitt kvar av SG-1. Om jag räknar rätt, så är det alltså på onsdag som sista avsnittet sänds i sexan. Efter det blir det repriser av förmodligen alla avsnitten igen. så för den som är nyfiken på vad det är men inte velat börja se i mitten av serien så är det ett utmärkt läge att börja nu, hahahaha! Nä, jag trodde väl det! Fast det är inte helt slut på SG-1 bara för att serien tagit slut, det kommer ju två stycken TV-filmer också. En i vår och en någon gång längre framåt. Så, vad ska man göra istället för att i princip varje vardag sitta bänkad framför TVn kl 18-18.55? Hmm... Har en vecka till att fundera ut det, men visst, man kommer att sakna det lite.

Nu står kaffekokaren nere i källaren förresten. Om jag nu vill ha kaffe kan jag alltid springa ner och hämta den, för jag har lite kaffe kvar i köket. Väldigt lite, räcker kanske till tre koppar eller något sånt. Nån som vill ha? Är ganska så nöjd med mitt tédrickande, rabarbergrädd blir det mest. Jo jag vet, det är en lite udda smak kanske, men jag råkar gilla den. Färdigförpackat lösté, kan man säga så? Det fanns inte särskilt många sorter i min butik när jag var där sist, en av mina butiker det vill säga.

Tvätta och städa idag, det är det som gäller, det är faktiskt lite dammigt här och där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0