Ska på fest...

Trots att jag vaknade alldeles för tidigt imorse (för att vara nöjd) så känner jag mig på gott humör idag. Igårkväll var jag faktiskt ganska så nere, tittade på film. Ikväll ska jag inte titta på film i mörkret i min ensamhet. Näpp, ikväll är jag i Karlskrona och är på fest, om allting går som det ska. Behöver dock göra vissa förberedelser, som inkluderar att köpa vissa saker. Bland annat ett par hörlurar till MP3-spelare eftersom jag kommer att sitta på tåget ensam i en och en halv timme. Sprit naturligtvis, och som jag tidigare nämnt, jeans, och en häftig t-shirt. Yes, jag använde ordet "häftig", som inte är särskilt häftigt, det är ganska töntigt. Min farsa sa alltid det när vi var och handlade kläder till mig, och jag skämdes lite inombords men spelade med. Oj, det var ju faktiskt allt... eller? Ett par "buffer-öl" hade kanske också passat, ifall spriten tar slut har man något mer liksom. Eller nej, jag ska hålla mig till det, och inte dricka alkohol när vi gått ut senare, för jag ska åka tåg hem dagen efter, och jag vill inte vara bakfull på tåget när jag åker hem dagen efter. Vill inte vara en belastning för Henrik heller. Kan ju kännas jobbigt att ha en bakfull skåning på sofflocket...

Hursomhelst så var jag på så gott humör så jag till och med skickade ett uppmuntrande SMS till Jennie som ska göra sin allra första salstenta idag. Förhoppningsvis så läser hon det innan hon skriver tentan, men man vet ju aldrig med Jennie.

Känns som det är dags att börja göra sig redo...

Kommentarer
Postat av: Anders O

Haha, kan se din farsa framför mig. Men den här är väl häftig Råååberrt? Hihi. Ha så kul ikväll!

2007-11-02 @ 12:08:32
URL: http://whypoc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0