Tankar en söndagskväll...

Jag vet, mina två senaste bloggar har varit skapligt usla. Har som sagt varit upptagen med att vara social, och då brukar jaag inte gå och småfundera på bloggar som jag kanske gör annars. Dåliga bloggar ger varken mig eller dig någonting alls, så jag ska försöka att inte publicera något tråkigt som nästan bara består av uppräknande av händelser.

Hursomhelst så drack jag te innan, det var tropical fruit som jag köpte häromdagen. Tyckte att den smakade väldigt mycket som "Aloha". För den som inte veet vad detta är för något så är det en slags läsk som fanns för några år sedan, men jag vet inte om den finns fortfarande, det är tveksamt. Inte överaskande så var det med tropisk fruktsmak, haha. Det var faktiskt så när jag drack teet så tänkt jag att det smakade som läsk, fast varmt, och utan kolsyra, annars hade det varit på pricken.

Kom precis på att jag ibland kan läsa texter väldigt konstigt. Att jag inte läser i den ordning som det kommer utan lite här och där tills jag är klar. Väldigt konstigt egentligen, och jag förstår inte varför jag inte tänkt på det innan. Nåja, jag brukar greppa helheten till slut, och jag är inte fullständigt galen ju. Eller? Anders O skrev nyss att jag gärna vill se helheten och därför försöker läsa allt på en och samma gång, jag svarade att han förmodligen har rätt. Kan nog tröttna snabbt på vissa saker, saker som jag innan var väldigt intresserad av. Sen tar det slut liksom och då är jag plötsligt intresserad av något helt annat. Jag undrar var det är nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0