Fikadags (och min hyllning till de som kom)

Tidigare har jag gnällt på att folk inte hört av sig om de skulle komma, att jag hel enkelt fått dålig respons på om folk skulle komma till fikan eller inte. Jag tar helt tillbaka det nu, för jag är så perhört stolt över aalla som dök upp idag och gjorde min eftermiddag, och kanske sina egna också, till en riktigt fin stund. Jag hoppas verkligen att Linda uppskattade mitt ihärdiga arbete, och att hon uppskattade uppslutningen lika mycket som jag gjorde. Alla från gänget kom faktiskt, plus Claras man Charlie, som visserligen var lite tystlåten men han verkade jättetrevlig ändå. Och Clara var ju jättefin som vanligt, och mysig och uppskattade min lilla bonuspresent mycket, vilket gjorde mig ännu gladare. Jag tror hon kommer att uppskatta Black Sheep lika mycket, om inte mer än vad jag gjorde. Jennie var också jättefin, trots vad hon själv tycker, fast jag tycker visserligen att hon är konstant snygg, som Clara.

Vad som också var jättekul var att Johan dök upp. Har inte träffat honom sedan vi gick i skolan typ, och jag förstår faktiskt inte riktigt varför det inte blivit av för han är en trevlig kille. Anders J träffar jag ofta, men honom tröttnar man inte på i första taget inte, och inte Linda heller. Låter oerhört fjäskigt nu va? Ja, detta är den fjäskigaste blogg som jag skrivit, men allt är SANT! Åtminstone min sanning. Vem har jag inte skrivit om nu? Ingen, fick med alla åtminstone lite.

Vi var på Darins förresten och jag åt en jättegod kycklingsallad. Kunde beställa in extra grejor till den, verligen pimpa sin sallad liksom. Beställde soltorkade tomater (som jag kommer att köpa oftare från och med nu) och svarta oliver (åh, jag har nästan en hel burk gröna i kylen ^^) paprika, röd lök och någonting till beställde jag. Kostade visserligen 85 spänn med kaffe också, men det tycker jag nästan att det var värt. Alldeles för små koppar kaffe... nästa gång blir det nog vatten till, känner i magen att jag druckit kaffe, kanske inte det bästa.

Tog bilder också, men de flesta blev suddiga eftersom vi inte använde blixt. Några blev väl ok, men generellt besviken. Käne inte för att fotografera idag av någon anledning. Tråkigt att hamna bakom kameran liksom (visst, skitgnälligt) och hamna utanför. Det är ju heller inte det mest sociala man kan göra heller, effektiv samtalsdödare är kameran. Den ska verkligen inte överskattas.

Kommentarer
Postat av: jennie

puss!

2007-10-29 @ 00:31:02
URL: http://salmiakatfolket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0