Halva vägen

En liten paus på internet blev helt plötsligt till trekvart, och sen lite till nu när man börjat skriva blogg också. Har gnällt lite på CSN igen. Förra gången skickade de en ansökan om studiemedel för FEL termin, nu sitter jag själv och fyller i fel i det som tog en vecka att skicka hem till mig, det är såklart deras fel för varför skickade de inte två blanketter ifall man skulle skriva fel? Det är deras fel, helt klart. Nu ringde jag dit och det ska dyka upp en på måndag. Sa dessutom att jag ville ha en blankett för DENNA terminen. Jag hoppas att de förstod, men man vet ju aldrig.

Lyckades klanta till mig rejält idag i skolan. Glömde mina anteckningar hemma, och jag som skulle medverka i att rpesentera ett av kapitlen. Jag är framförallt missnöjd på mig själv när det gäller den saken. Det ska aldrig hända igen och jag räddades lite av att jag inte skulle presentera kapitlet själv. Annars tycker jag faktiskt att alla ska presentera ett kapitel var, annars blir det att en pratar och den andra håller med, då det inte är ett krav att man ska samarbeta.

Fått tag i boken till tentan nu, så det lär bli lite pluggande i eftermiddag. Jag hoppas att jag blir klar med alla frågorna till på måndag, eller rättare sagt, jag hoppas att jag svarar rätt på alla frågorna till på måndag, för jag kommer att göra alla i vilket fall som helst.Stod utanför bibblan efter seminariet och gnällde på att jag inte tyckte om frågorna, vilket jag inte gör egentligen heller. Klart man ska säga vad man tycker. Kände mig lite som Clara, hon säger vad hon tycker oberoende av vad andra ska tycka om henne, kudos till Clara.

Nu har alltså halva dagen gått, bara hälften av allt besvär kvar då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0