På gång

Fasiken vad jag är på gång idag. Helt omvänt ifrån hur det har varit de senaste dagarna, skitkul, riktigt kul. Jag vet inte riktigt vad det är som har gjort det, jag bara känner positiva vibbar komma någonstans ifrån. Kan det vara så att jag fick en ordentlig natts sömn? Nä, knappast, låg och var vaken långa perioder, vaknade många gånger också. Skillnaden var kanske att jag somnade om igen efter inte fruktansvärt lång tid. Här ändå känt mig väldigt pigg idag, och jag har hållt nere kaffedrickandet till en kopp. Sen har det visserligen blivit ett par koppar té också, men till skillnad från de senaste dagarna har jag inte haft ont i magen. Nu är det nog med både kaffe och té för idag.

Pluggat har jag också gjort, och jag är nästan klar med vad jag satt som mål för dagen. Målet var att läsa igenom hela mitt kapitel och göra anteckningar i boken. Jag har några sidor kvar, som jag sparar till efter mat och Stargate. Sen så har jag lyckats läsa igenom min Bourdieutext och skickat iväg den till Eduardo också, så nu är den ur vägen.

Nu är det dags att fixa med tvätten. Har fyra maskiner att tvätta så det kommer att vara fullt upp hela tiden nere i källaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0