Picturas

Det kommer inga bilder idag tyvärr. Har de hemma, men de är typ en miljard gånger för stora för att läggas ut på internet, så det får vara tills jag införskaffat mig ett program för att göra de hanterbara. Annars så har jag åkt tåg idag igen, åkte hem från K-hamn där jag spenderat helgen. Det var trevligt och mysigt att åka tåg tyckte jag, helt svart utanför fönstret, så man slapp se saker och kunde istället sitta och göra en resa inombords, sitta och tänka. Tänker på framtiden lite, var jag vill hamna någonstans, och hur. Men mest tänker man väl på det där med ensamheten kanske, börjar suga lite väl nuförtiden.

Hmmm...

Annars var min dag bra! Började med att kolla på 1408, vilket var en bra film, bäst var den i början, den första halvtimmen. Resten var också bra såklart. Käkade frukost och sen så stack jag och Anders ut och fotograferade en stund. Bilder kommer som sagt senare. Det blev rätt så bra bilder, jag tog de flesta så det blev inte så många på mig. Tog mest på Anders och de vill ju ingen se, hahaha! Det kommer någon bild på honom med, om det inte kommer våldsamma protester från det hållet. Lånade med mig Anders kompaktkamera också, så det kanske kommer fler bilder framöver också, kanske något på DIG, hahaha! Bara bra bilder naturligtvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0