Popmart på väg...

Jag kan nästan inte sluta tänka på att min Popmart-DVD är någonstans på väg till mig och att jag så gärna skulle vilja ha den här hos mig. Sitta och titta på den, lyssna på den och njuuta bara! Detta låter naturligtvis helt irrationellt, men jag kan ge 25 skäl till att det inte är det.

01: Pop Muzik 
02: Mofo 
03: I Will Follow 
04: Gone 
05: Even Better Than The Real Thing 
06: Last Night On Earth 
07: Until The End of The World 
08: New Year's Day 
09: Pride (In The Name Of Love) 
10: I Still Haven't Found What I'm Looking For 
11: All I Want Is You 
12: Desire 
13: Staring At The Sun 
14: Sunday Bloody Sunday 
15: Bullet The Blue Sky 
16: Please 
17: Where The Streets Have No Name 
18: Lemon (Perfecto Mix) 
19: Discothèque 
20: If You Wear That Velvet Dress 
21: With Or Without You 
22: Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me 
23: Mysterious Ways 
24: One 
25: Wake Up Dead Man

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag är beredd på att tro dig. Han har ju de sakerna som väljarna tycker om (rätt kön och rätt färg) =( . Samtidigt är han - om en dock lite Gore-mässigt dubbelmoralanklagad - inne på medelklassen, vilket kan tilldra den medelklass som inte vinner på Bush. Dock säger ju dagens opinionsundersökningar att Hillery går hem hos de flesta. Och jag hoppas verkligen att den trenden håller i sig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0