Tips plixx

Lite lättare att känna sig myspepp idag tack vare det fina vädret, men jag har ändå varit ganska så seg och trött. Tyckte dock att jag gjorde ett riktigt bra jobb när jag blev klar med hemuppgift nummer ett idag, Bourdieu. Satte den ordentligt, och ska läsa igenom den nån gång innan Eduardo får den i sin mejl, eller i sin box på skolan. Ja, jag överväger faktiskt att skriva ut den och lämna in den på det klassiska sättet när jag ändå ska till skolan imorgon. Världen håller på att bli galen... eller javisst, den har ju varit lite småknäpp hela tiden! Hursomhelst, efter jag skrivit den så har det varit lite kasst med läsandet, det har blivit några sidor men det har varit väldigt okoncentrerat. Tog en promenad i den fina, men kalla, vädret. Det finns inga bra ställen att promenera på vad jag känner till, åtminstone inte i närheten av där jag bor. Jag tar gärna emot tips!

Fick musiktips också, och det tar jag också gärna emot tips om, musik!

Annars har det varit en mittemellandag. Sitter bara och väntar på att den ska ta slut. Nåja, man gör saker under tiden också, men det är saker som tar såå låång tid. Suck! Skola imorgon i alla fall, det är ju nånting att se fram emot på sätt och vis. Nu ska inte Anders J dit, vilket är ovanligt. Precis som jag så är han alltid i skolan.

På tal om Anders J! Bara han kan kommentera en blogg som man skrivit mitt i natten, haha! När jag först läste vem som skrivit var jag osäker vilken Anders det var, men när jag väl läst igenom kommentaren var jag säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0