Utekväll

Igår trodde jag att det skulle bli en lugn och trevlig kväll, som dagen också hade varit. Men jag hade fel, och det tyckte jag var alldeles utmärkt. Nä min kväll innehöll saker som dator, film, dillchips och pepsi! Så det var ju alldeles utmärkt när Linda loggar in på messenger och undrar om jag har något planerat för kvällen och nix, det hade jag inte! Slängde mig till sist på cykeln och drog ner till Thomas (Lindas pojkvän för de som inte visste) lägenhet på söder. Satt och drack öl och vin och hade det alldeles jättemysigt, hade såklart med mig en U2 DVD som jag kunde terrorisera folk med. Spelade något bilspel också, och det var jämt mellan mig och Thomas åtminstone. Jag vann en gång och han en, men jag fick bästa varvtiden totalt, som jag är stolt över. En bekant till Linda, Marie eller Marian, och henens pojkvän kom också förbi sen. Såg lite på Iron Maiden från Ullevi, och Glenn Killing från Berns. Det var trevligt, men vi nöjde oss inte med det utan sen drog vi ner till Biljardkompaniet och spelade lite biljard och drack någon drink, det blev GT som senast. Det blev lite biljardspel, killarna mot tjejerna! Jag tror jag fick stöta tre gånger eller något sånt... det blev inte så mycket spel eftersom det var fyra andra som också skulle spela. Man får sticka dit igen! Musiken var bra och det kan vara kul att spela biljard, trots att man inte är sådär jättebra på det. Det vara inte heller så länge eftersom de stängde ett och vi var där klockan tolv typ.

Därefter stack de andra, Marie(a) med pojkvän, Magnus eller Jens eller vad han nu hette, minns inte riktigt. Vi stack till Harrys för att ta en öl innan kvällen var slut. Det blev en GT till, och jordnötter, mums. Riktigt mysigt ställe det också, som hade öppet riktigt riktigt länge, förmodligen eftersom det var omställning ill vintertid mitt i natten. Stack till subway och köpte en sån där macka, jag och Linda, medan Thomas ville ha hamburgare... men vi satt ändå alla tre på Burger King och åt. Man var ganska så hungrig och det var väl helt ok tycker jag nog. Sen var kvällen slut på riktigt och jag hämtade först min cykel hemma hos Thomas! Klev in genom dörren klockan 04.10, eller rättare sagt 03.10 hehe. Känner sig lite seg idag, men det är ju fika, och det får man ju inte missa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0