Aspackad

Anders O var och hälsade på mig helgen som nu är på väg att ta slut. Det var kul! Blev ganska så full, men det behövs ibland, tror jag! Nä, jag tycker inte att det är våldsamt roligt att bli packad, men som jag tidigare sagt så finns det vissa fördelar med det. Av någon anledning så blev det en konstig fördröjning av effekten. Den ena stunden var jag ganska så klar i huvudet (relativt sett förstås) för att i nästa vara väldigt berusad, och då hade jag faktiskt slutat dricka. Men det var skoj, och jag ångar inget, trots att jag blev väldans bakfull, hahaha!

Annars så kan jag säga att jag ogillar Sören Åkeby mer och mer för varje misslyckande han lyckas åstadkomma. En fjuttig poäng mot Trelleborg är ju skamligt.

Vuelta de España är i full gång och idag var det den andra etappen. Såg inte hela sändningen, men det var kul att lyssna på Vacchi och Adamson igen. Missade slutet så jag vet inte vem det var som vann, hahaha.

Kollat på ett par filmer som jag kan rekommendera!

image5  image6
En halvtöntig, men rolig skräckkomedi och en adrenalinfylld actionfilm!

Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0