Förklaring

Jag kanske ska förklara varför min farsa ringde och ville ha hjälp. Grejen är den att jag fortfarande står på det internetabbonemanget, som jag i princip hamnade på av en ren tillfällighet när jag bodde hemma. Sen var det av ren bekvämlighet som jag fortfarande stod kvar efter det att jag flyttat. Nu ska jag dock slippa det, hoppas jag, eftersom abbonemanget är uppsagt och modemet har skickats tillbaka till fucking jävla usla bredbandsbolaget. För mer smutskastning på BBB, läs mitt inlägg från i maj, här.

Har förresten kommit över min surhet, det var tvunget eftersom det är så energikrävande, och jag var tvungen att skriva ner en uppsatsidé idag. Nu är den klar, och jag fick faktiskt ihop en hel A4-sida, som dock har nån upprepning, men det kan också definieras som mer förklarande, hehe.

Just nu är det en trevlig film på TCM... Murder by Death, med Peter Sellers (Inspector Clouseau), David Niven (Kanonerna på Navarone), Alec Guinness (Obi-Wan Kenobi) och Peter Falk (Columbo).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0