Målsättning

Det negativa med att sätta upp klara och tydliga mål med sin dag, är att man inte riktigt vet vad man ska göra när man väl gjort det där som man verkligen skulle göra. Idag hade jag som mål att göra klart ytterligare en uppgift på den kvalitativa tentan, och det gjorde jag. Sen var det Stargate SG-1, ett sånt där uppföljningsavsnitt från igår så jag kunde ju inte missa det, men efter det så visste jag inte vad jag skulle göra. Ska jag gå på toaletten? Nä, jag behöver inte gå på toaletten! Ska jag sova, nä, klockan är inte ens nio, det vore vansinne. Ska jag läsa? Nä, det skulle jag tröttna på direkt.

Nu har jag installerat ytterligare ett spel på datorn, och ska se om det funkar. Om det fungerar kommer jag kanske att köpa det, om inte... bort igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0