Sugblogg

Hamnade framför datorn efter skolan. Blev trött... borde plugga, skriva tenta, men jag är trött, orkar inte precis. Det var en ganska bra dag idag, i skolan. Hade uppsatsseminarium, och alla var väl lite sådär halvt förberedda bara, inklusive mig själv så jag var ingen ängel. Men jag tyckte det var en väldigt bra diskussion idag, många som deltog och hade något att tillföra. Jimmy pratade om sina problem bland annat, och det kändes lite som vi kom närmare varandra som grupp, det var fint faktiskt.

Jag vet inte om jag ska sätta upp som mål att göra en hel uppgift till idag... men eftersom farsan ska komma och hälsa på i eftermiddag så kanske man borde städa lite.

Oj har suttit och chattat på messen en stund nu... det var ju inte planerat! Haha!

Åhå, nu ska man åka iväg till faster helt plötsligt... när farsan kommer till stan. Då slipper jag städa... men jag måste ju faktiskt städa ändå, det slutade vara akut bara!

Får plugga ikväll en stund... jag vet att det blev en sugblogg, men jag har chattat, med TVÅ personer, hur mycket blogg väntas man skriva då??? Suck...

Kommentarer
Postat av: Daniel

Det är inte alls en sugblogg! I alla fall inte för någon annan än dig! Så det gör absolut inget om du sänker dina blogginläggskrav

2007-09-26 @ 20:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0