U2-blogg?

Jag har starka funderingar på att starta en ny blogg, och den ska endast handla om U2. Vad sysslar den där killen med? Undrar kanske du, och jag är väl inte riktigt säker, men just nu är jag inne i ett stim, ett U2-stim? Hursomhelst känns det som något man kan prova på, att ha en sak som man är jätteintresserad av. Även om jag alltid tyckt om U2 mer än vad jag tyckt om andra band, så har jag alltid haft andra intressen, som idrott till exempel, eller datorspel, eller film. Nu har jag inte andra intressen som de längre, intressen som är icke-personliga i sin karaktär. Att U2 är på väg att släppa ytterligare en skiva (det är förmodligen bara månader bort, högst ett år) så känns det aktuellt också. Vad kommer efter skivsläpp? Just det, en turné, och jag siktar på att hamna på två konserter. Köpenhamn samt Göteborg/Stockholm (det senare beroende på vilken årstid de kommer hit och/eller vilket format man tänker använda sig av den här gången) är väl det som ligger närmast, Oslo har man ju inte varit i så det kanske skulle vara spännande att åka dit.

Nåja, omfattande planer redan nu och inspelningarna har bara börjat. Intresset kommer nog att falna ju längre tiden går, men det hade ändå varit kul att starta en ny blogg. Ska testa så fort jag vet vad jag ska skriva om, hehe. Vi får väl se, vet ju inte ens om det är gratis att starta en till, men det borde det vara.

En fråga som jag kan slänga ut tills vidare; Skulle du läsa en U2-blogg, om jag skrev den?

Kommentarer
Postat av: Anders O

Jag skulle inte läsa den, mitt intresse är inte så stort. Men... du som jag hamnar väl ofta i stim och som du säger kanske den inte blir så uppdaterad om du befinner dig i ett "inte"-stim. Kan ett alternativ vara att söka sig till u2-communities och dela med dig
av dina tankar där?

2007-09-22 @ 18:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0