I lördags

I lördags så lagade jag och Anders O mat. Det blev stekt lax med mandelpotatis, ärtor, gröna bönor (haricots verts), broccoli och Tzatziki som Anders fixat till. Det blev riktigt smaskigt och nyttigt. Avslutade kvällen naturligtvis med att trycka i oss en massa godis och chips för att väga upp det hela. Här kommer några bilder;
 


Så även på första avsnittet av Körslaget, som blev fullständigt sönderhackat av all reklam. Tyckte inte det var så mycket sång alls. Varje kör sjöng ca 1.40 min och det var sju körer. Det blir sammanlagt 12.20 min, och programmet varade nästan två timmar. Jäklar vad mycket dödtid, det hade man ju helst sluppit. Som tur var så tog det så småningom slut. Kvällen räddades sedan av en rolig Kung Fu-film som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på.

Kommentarer
Postat av: Anders O

Ao sa grannt ka!

2008-04-01 @ 18:16:52
URL: http://whypoc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0