Ledig, i framtiden

Det blir mycket skola den här veckan, varje dag utom fredag. Egentligen ligger det en gästföreläsning då också, men jag tror jag skippar den faktiskt och tar lite ledigt istället. Idag så var det redovisningar, och jag stannade hela tiden trots att jag inte behövde det egentligen. Vi kommer att ha vårt på torsdag, och fan vad det kommer att bli skönt när det är gjort. Imorgon är det alltså  gruppmöte igen, så jag missar en träning den här veckan och det är lite surt faktiskt. Kanske kan man ta igen det nästa vecka? Har inga föreläsningar då så det skulle man ju kunna göra, rent teoretiskt naturligtvis. Ser fram emot en tid av lite ledighet nu, trots att det inte varit så hemskt mycket att göra den senaste tiden. Det är ju så att bara någonting att göra gör så att man inte känner sig ledig. Fast inte riktigt just nu, först redovisning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0