Motionsplaner

Körde ett lite kortare pass på träningen idag! Anders J hade en tid att passa så vi skar ner på det lite, men hela kroppen blev tränad ändå, typ. Har fått tips om att jag ska köra mer kondition, och jag har väl haft den ambitionen hela tiden, men det känns kanske lite lättare om någon annan säger till en. Så innan träningen körde jag löpning på rullbandet istället för roddmaskinen. Ska snart börja jogga utomhus också, för nu kan man inte säga att vädret är fel för att springa i, det är bara det att man ska komma ut också och göra det. Kommer att lösa sig utmärkt, det värsta är bara att det är så förbannat tråkigt att springa där jag har sprungit hittills, måste definitivt hitta ett bättre ställe. Sen skulle ju sällskap också vara trevligt. Jennie kanske vill ut och röra på sig, hehe, behöver komma i form till sommaren säger hon! Annars finns det ju Josefine som också sagt att hon behöver motionera, Anders J får jag nog inte ut, ska inte ens försöka. Vi får se hur det blir, går ju bara bra att springa själv också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0