Om träning

Tog mig i kragen och stack ut på en joggingtur, och det var ordentligt jobbigt. Långt borta är de dagar då jag sprang långa rundor ut till Bäckhalladalen utanför Simrishamn. Det var tider det, och det var en riktigt trevlig runda dessutom. Saknar den verkligen nu när man måste leva med att springa omkring i Kristianstad - Sveriges träsk! Men vad ska man göra, jag kan ju inte åka ner till Simrishamn varje gång jag vill jogga en runda, eller hur? När man väl har bra kondition och är ute och springer i en trevlig miljö, så är det riktigt kul. Men om man inte har någon bra kondis och springer omkring där man inte trivs, är det inte riktigt så kul. Då kan man nästan sakna träningslokalen, även om det också är väldigt jobbigt. Där har man åtminstone gott sällskap! Ska se om jag kan sega mig dit imorgon eller på fredag, nån dag den här veckan är ett krav, från mig själv!

Kommentarer
Postat av: AJ

Bra jobbat! Bara att kämpa på.

2008-04-24 @ 15:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0