Skolgnäll

Sitter och försöker jobba med min uppgift till skolan, men jag känner av en viss skrivkramp. Lyckas inte åstadkomma särskilt mycket alls, men jag hoppas att jag kommer att bli klar tills imorgon, för då ska vi ha möte igen, sista innan handledarmötet på tisdag. Det blir en riktigt lång dag det. Börjar kl 10 och håller på till 15 med en timmes lunch emellan, och då ska man lyssna på en massa snack om konstruktivismen. Det lär ju bli skitroligt! Saknar verkligen sociologin! Vi hade inte redovisningar och sånt trams! Seminarier som är obligatoriska är fan så mycket bättre. Grupparbete suger också, tycker att all bedömning på högskolan ska vara individuell. Varför ska jag förlita mig till andra för min examination? Det är illa, mycket illa! Inte så att jag saknar förtroende för min grupp, vi kommer nog att klara det, jag tycker helt enkelt inte att det ska hända alls. Nåja, man kanske ska sluta gnälla och kanske göra något istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0