There was blood!

Tänkte att jag idag, i och med att jag var ledig från skolan samt inte bestämt träning med Anders, kunde gå och donera lite blod. De har varit på mig med sina brev de senaste veckorna så jag kunde ju lika gärna sticka dit och låta de sticka mig i armen lite grann. Den här gången behövde jag inte vänta alls ute i receptionen, utan fick gå in i donationsrummet direkt, weee! Väl där fick jag förvisso sitta några minuter, men det gjorde inte så mycket. Sköterskan som var där idag var inte så värst pratsam av sig, och hon slarvade lite med att förbinda armen efteråt. Det hade blött lite extra utanför och det ska det inte göra om det görs ordentligt, men men, det var tillräckligt bra i alla fall. Fick en t-shirt, som typiskt nog var aningen för liten. Kommer att undvika att ta t-shirt nästa gång eftersom jag alltid verkar få fel storlek oberoende vilken storlek jag väljer. Så här ser den ut!





Kommentarer
Postat av: jennie

himla käck!

2008-04-19 @ 17:38:04
URL: http://salmiakatfolket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0