Träffade bebis

Jag träffade en bebis idag! Fast det var bara en liten stund! Träffade Jennie också, och onda lilla Linda var med! Det blev inte så mycket pratande utan mer kram kram, peta lite på Ebbe som mest låg där. Fast det var skoj, och det var fint väder. Jag hade varit på överskottsbolaget och köpt lite grejor, tandborste, tandkräm etc. Ännu mer läsk och chips, haha! Vad ska man göra när man har en massa dipp hemma? Konsumera det genom att äta chips och dricka läsk till! Skulle kolla om det fanns gardniner och stänger till mitt kök där också, och det fanns stänger men inga gardiner, så jag köpte inget av det. Behöver det verkligen till sommaren, när jag ska bo här i lägenheten.

Men nu är det dags för mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0