Trevlig dag

Vilken trevlig dag det var idag då! Började dock med att jag vaknade en timme för tidigt, men men, sånt händer! Sen så var det skola, föreläsning med Rickard Bengtsson! Det var väl helt ok liksom tycker jag! Nya kursen heter Internationell Politisk Ekonomi, och det blir nog intressant. Efter föreläsningen stack jag och Ulrika från klassen, trevlig tjej, och kollade om det fanns några böcker där. Reserverade några och fick faktiskt tag i en, weee! Sen så käkade vi falafel borta vid stationen och det var jättefint väder, trots vinden som var kraftig. Sen så var det dags att åka..

Tog först tåget till Lund, det klassiska pågatåget, och sen bussen därifrån till Sjöbo. Hälsade på farsan som var där! Snackade och hade det trevligt där med, och passade på att beställa en av böckerna till kursen. Sen så kom Annika hem och då blev det lite mat och ännu mer prat. Fick lite uppdatering om hur det går med gården och sådär. Fick också mina skivor som jag beställt, weoweoweo! Sen så körde jag bilen till Tomelilla, där jag tog bussen hit, och här är jag nu! :-)

p.s. Fick VG på den andra tentan också, blev så begeistrad över mitt resultat att jag helt glömde bort att skriva det i bloggen igår, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0