Trög i huvudet

Så har jag lyckats läsa igenom texten i en av mina böcker, tjohooo! Det var ordentligt jobbigt må jag säga, eftersom min koncentration inte riktigt varit på topp idag. Kan skryta med att ha läst 26 sidor! OMG, det är ju knappt någonting alls. Tur att ingen av mina gruppmedlemmar vet om vad min blogg heter, hihi. Imorgon ska i ha det första gruppmötet, och vi skulle ha läst all litteratur om ämnet tills dess. Ungefär åtta sidor kvar i en bok som är på engelska, och jag är supertrött i mitt huvud. Kommer nog att försöka läsa det på tåget till skolan imorgon, fast det kommer jag såklart inte att hinna eller orka, vilket är skit! Nu ska jag nog ta och slappa med en film och bara ha det lite trevligt en stund!

Kommentarer
Postat av: Anders O

Mmm, Firefox är ju nice... Och alla browsers kommer nog ifatt så småningom vad gäller uppdaterade kodspråk. Bara för att Safari är först behöver de inte vara bäst. :D

2008-04-07 @ 07:39:30
URL: http://whypoc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0