Viss besvikelse

Jaha... jag trodde att jag skulle åka ner till soliga Simrishamn och träffa farsan därnere, men så blir det alltså inte. Tydligen ska lägenheten hyras ut den här veckan, och två månader fram till midsommar. Oj oj, där ser man! Länge länge! Så, vad ska man göra istället? Kanske borde man ta tag i det som behöver göras till skolan, det är lite som är kvar angående min grej som att redigera språket! Sen så borde man kanske hjälpa till lite med den sista delen som ska vara inne på torsdag. Nämen det här suger lite grann, jag hade precis duschat när farsan ringer och berättar. Detta betyder att jag INTE kan åka ner och ta bilder på mina SNES-spel som jag tänkt försöka sälja, suck!

p.s. Vitvaror reflekterar oerhört mycket ljus, jag behöver verkligen gardiner till mitt kök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0