Sims igen

Satt hela förmiddagen med Sims 2, och stora delar av gårdagen. Ja, ni läste rätt, SIMS 2! Jag vet att jag tidigare har sagt att jag aldrig skulle spela Sims igen, någonsin... det skrev jag här. Den här gången har jag lyckats med att få en karaktär att nå högsta steget på karriärsstegen, vilket är ganska kul. Har en annan som är precis steget bakom dessutom, vilket också är kul. Ska nog starta en ny familj snart, så att man senare kan få ihop de med varandra och skapa ett stort släktträd, vilket var mitt mål förra gången jag spelade. den här gången ska jag inte klanta till det och radera allt av misstag. Tror jag ska skapa ett ålderdomshem dessutom, hmmm... planer planeras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0