Stannade kvar lite

Man fick ju ta sig lite tid till att vara social igår, annars brukar jag fly från Simrishamn så fort jag får chansen. Farsan och Annika skulle stanna över natten så jag tänkte att jag kunde ta en senare buss. Det blev dock så sent att jag fick stanna kvar istället. Pizza nere på California och sedan lite kaffe och glass. Satt och snackade i köket hela kvällen sedan, för om jag hade satt mig i något bekvämt, typ soffa, så hade jag somnat på studs. Dessutom har jag hjälpt tilol med att montera ihop diverse möbler. Två stycken herrbetjänter satte jag ihop i måndags, och igår satte jag ihop två stycken stolar. Nya stolar och bord i köket, så det ser lite bättre ut nu, minst sagt.

Idag så fick det bli frukost, och sedan en lång lång promenad ut till Bäckhalladalen med farsan. En och en halv timme tog det, och vi hade ganska så bra tempo dessutom. Farsan var ordentligt svettig när vi kom hem, hihi. Sen så blev det mat, och resa hem, cirka ett dygn senare än vanligt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja men visst är det så!

Du har helt rätt i detta!

Och handlar det inte om ytliga saker så är det ofta så att man som kvinna vänder och vrider på saker och ting, som uttryck exempelvis. Vi kvinnor är fanimej ett släkte för oss själva ;)

2008-08-07 @ 18:17:54
URL: http://devilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0