Jobb, jul och snöträd

Är på gång nu igen, och lär mig ett nytt distrikt. På sätt och vis känns det bra att jobba igen, och jag längtar efter att kunna dela ut på egen hand. Nu var visserligen den här killen trevlig, men att springa runt, in och ut ur trapphus, och på sätt och vis in och ut ur sina egna tankar kan vara ganska så skönt. Har den senaste tiden blivit passiv, som att man undermedvetet vilar sig inför något som komma skall.

Första julklappen fixad, nu är det bara till att komma på vad man ska köpa till resten också. Har inte så jättemånga att köpa precis, håller det till några stycken som vanligt. Jag vill gärna komma på något bra, som passar den personen som jag ger något till. Jag misslyckas för det mesta, inte helt och hållet kanske, men jag hade kanske gärna gjort bättre ifrån mig. Det är alltid lätt att köpa nån bok eller så, och det kommer det kanske att bli i år också. Nåja, den första är avklarad, och det var ingen bok.

Fick en inbjudan, jag och AJ, att åka och hälsa på Linda i Lönneberga, men vi var tvungna att tacka nej. Typiskt nog har jag rpecis börjat jobba igen, som jag skrev ovan. Har ju ändå varit ledig ett par veckor borträknat i söndags. Nåja, det får väl bli lite längre fram, nästa år (hu vad det låter länge) passar nog bättre. Fick en bild av Linda skickad till mig, som hon tagit med sin mobil. Det är ett träd med snö på, fin faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0